lunes, 9 de mayo de 2011

La marca BCN ven a Mèxic

Según el estudio "Barcelona als ulls del món" de ESADE sobre la imagen de la marca "Barcelona" en el mundo revela interesantes resultados al respecto de a qué se asocia la ciudad en varios paises, entre ellos México.
Els països de la mostra són França, el Regne Unit, Alemanya, els Estats Units, Mèxic, el Brasil, la Xina, l'Índia i el Japó. La visió general no està exempta de tòpics, no cal dir-ho. I entre ells, s'ha de destacar, una vegada més, la tremenda força d'una altra marca, la del Barça. En general, segons els especialistes, es percep Barcelona com la ciutat més estimulant del Mediterrani (Europa); una ciutat d'acollida provisional i lloc d'enriquiment personal i professional (el Brasil i Mèxic); una ciutat creativa, de turisme cultural (l'Àsia), i una ciutat turística per disfrutar d'Espanya (els Estats Units).
En México además, Barcelona se ve como una ciudad "moderna", "interesante" y "culta".

No hay comentarios: