Segons ha informat aquest dimecres en un comunicat, la campanya pretén arribar a més de vuit milions de persones de 25 a 45 anys, i es distribuirà de manera digital, a través del web de cada edició local, i en paper, dins de les revistes de Londres i Moscou.
La guia inclourà els 50 actes més destacats que tindran lloc a Barcelona el nivell cultural, esportiu, d'oci, professional i gastronòmic, ordenats segons la seva data de celebració; tindrà 32 pàgines en color, i s'editarà en anglès, francès, rus i castellà.
El document obre les seves propostes amb la passarel·la 080 Barcelona Fashion, que se celebra fins a aquest divendres, i tanca amb el Museu del Disseny de Barcelona (DHUB), que començarà una nova trajectòria a la plaça dels Glòries de la capital catalana.
També publicita esdeveniments com el GSMA Mobile World Congress, el saló Alimentària, la celebració de Sant Jordi, l'Open Banc Sabadell-Trofeu Comte de Godó, el Gran Premi d'Espanya Santander de Fórmula 1, així com el Sónar i el Circuit Festival.
No hay comentarios:
Publicar un comentario