miércoles, 29 de enero de 2014

La ciudad de Barcelona se promociona en México DF con Time Out

La Ciudad de México será una de las seis metrópolis del mundo donde Turisme de Barcelona promocionará la ciudad, con el calendario de acontecimientos "Save the date: Barcelona 2014", después de un convenio para publicarlo en las ediciones de la revista Time Out de Nueva York, Londres, París, Moscú, Chicago y México DF. 
Segons ha informat aquest dimecres en un comunicat, la campanya pretén arribar a més de vuit milions de persones de 25 a 45 anys, i es distribuirà de manera digital, a través del web de cada edició local, i en paper, dins de les revistes de Londres i Moscou. La guia inclourà els 50 actes més destacats que tindran lloc a Barcelona el nivell cultural, esportiu, d'oci, professional i gastronòmic, ordenats segons la seva data de celebració; tindrà 32 pàgines en color, i s'editarà en anglès, francès, rus i castellà. 

 El document obre les seves propostes amb la passarel·la 080 Barcelona Fashion, que se celebra fins a aquest divendres, i tanca amb el Museu del Disseny de Barcelona (DHUB), que començarà una nova trajectòria a la plaça dels Glòries de la capital catalana. També publicita esdeveniments com el GSMA Mobile World Congress, el saló Alimentària, la celebració de Sant Jordi, l'Open Banc Sabadell-Trofeu Comte de Godó, el Gran Premi d'Espanya Santander de Fórmula 1, així com el Sónar i el Circuit Festival.

No hay comentarios: