lunes, 7 de octubre de 2013

Cintya Rosado se pregunta "Què faig, em quedo o me'n torno?"

La chef y miembro de la Junta de MEXCAT, Cintya Rosado, participará el próximo 24 de octubre en una de las charlas del programa Tot un Món, que se realizará en la Biblioteca Trinitat Vella, con el título "Què faig, em quedo o me'n torno?" Esta charla también tendrá como protagonista a Abdoulaye Fall, del Senegal.
Els protagonistes d'aquest cicle són persones d'origen estranger que han participat en el programa de TV3 Tot un món. A partir de les seves experiències, es reflexionarà sobre la diversitat cultural, la llengua, les identitats..., i també sobre els estereotips i els rumors que dificulten la convivència intercultural. Aquests són els debats que hi haurà al llarg del mes.
Dimarts 1 octubre, 19 h En el meu barri hi viu gent de moltes cultures: aprofito aquest tresor? Vijay Kumar (Índia) i Ousmane Mballo (Senegal) Espai Avinyó 
Dijous 3 octubre, 19 h La meva identitat minoritària? Aziz Baha (Marroc) i Verónica Torres (Perú) Biblioteca Guinardó-Mercè Rodoreda 
Dijous 10 octubre, 19 h Som catalans o immigrants? Noura Aharchi (Marroc) i Saiba Bayo (Senegal) Espai Avinyó 
Dilluns 14 octubre, 19 h M'han dit, he sentit... Rumors sobre els immigrants Sheryl Soria (Filipines) i Asmae Abriouel (Marroc) Biblioteca Francesca Bonnemaison 
Dilluns 21 octubre, 19 h N'hi diuen «reagrupament», jo en dic «tornar a viure» Bombo Ndir (Gàmbia) i Hicham Gamras (Marroc) Biblioteca Sagrada Família 
Dijous 24 octubre, 19 h Què faig, em quedo o me'n torno? Abdoulaye Fall (Senegal) i Cyntia Rosado (Mèxic) Biblioteca Trinitat Vella-J. Barbero

No hay comentarios: