Les estratègies de comunicació i promoció del producte o servei que s'ofereix en un nou mercat han d'anar alineades d'acord al context específic i als nous públics, per tal d'exercir influència en la seva decisió de compra.
Per això, Feliu N&I, consultoria especialitzada en processos d'internacionalització, organitza i participa, conjuntament amb l'empresa IRUDIAK, agència de comunicació i relacions públiques de Mèxic, amb l'editorial MediaResponsable, empresa implantada a Mèxic, i el Centre de Negocis Global Office de Manresa, el proper dijous 16 de gener u
na conferència sota el títol "Mèxic, la comunicació com a estratègia de negoci".
Montserrat Feliu, sòcia directora de Feliu N&I, presentarà els aspectes necessaris a tenir en compte en una implantació comercial a l'exterior, donant importància a la protecció de la marca. Itziar Ibarrola, directora de Irudiak, explicarà els factors a tenir en compte en la comunicació i promoció del producte o servei a Mèxic com a estratègia de negoci. A més, Marcos Gonzalez, fundador de MediaResponsable i periodista editor de Corresponsables, explicarà el seu cas d'èxit de posicionament de la seva marca al país mexicà.
No hay comentarios:
Publicar un comentario